• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Human Capital in RetailDonderdag 12 oktober 2017

Menselijke kennis en kunde, het Human Capital, is voor retail- en merkorganisaties een cruciale succesfactor voor onderscheidend vermogen, groei en bestaansrecht.

Hoe kunnen retailers en merken jonge generaties raken en werven? Hoe worden medewerkers merkambassadeurs? Hoe zorgt u voor interne gedragsverandering zodat uw retail- of merkorganisaties uitgroeit tot bijvoorbeeld een klantgerichte organisatie? Welke lessen tot werknemersgeluk bieden mondiale pioniers als Zappos en Patagonia? Wat zijn de retailjobs van de toekomst? En hoe kunnen algoritmen bijdragen in het vinden van de beste werknemer? Het nieuwe event Human Capital in Retail geeft antwoord op deze en andere vragen!

Human Capital in Retail is een nieuw event van RetailTrends Media in samenwerking met Stenden Hogeschool.

Happy People Better Business
Organisaties met een hoge arbeidstevredenheid zijn productiever, hebben minder ziekteverzuim en een lager verloop. Steeds meer organisaties ontdekken dat gezonde en gelukkige medewerkers bijdragen aan succes. Leuk, maar hoe doe je dat dan?

Johannes Noor, Karin Smalbil en Henriette Postma, presenteerden op die dag wat werkgeluk is en wat dit voor uw organisatie oplevert. Tien voorbeeldstappen die leiden tot Happy People Better Business!

Human Capital in Retail